22:53

Det vore rätt bra om man var nöjd med allt.
Om man slapp tänka på massa saker man vill ändra, eller fixa.
Fast ingen är nöjd.
Man blir aldrig nöjd.

Alla är utseendefixerade materialister, vi bryr oss mer om hur vi ser ut än hur vi behandlar andra. Jag är med sån fast det är fel. Det bara blir så naturligt. Man väljer att slänga pengar på nya fina saker för att få komplimanger. Folk som inte har fina saker då, har de ingen rätt att få komplimanger?
Sverige är ett rikt land, men vad gör vi med pengarna egentligen?
Man borde ju tänka om.

Jag tycker inte alls om utseendefixering, man mår inte bra av det. Man känner sig hela tiden på botten, värdelös. bara för att man inte ser ut som de på tv.
Jag ska försöka ändra mitt sätt att se på människor och inte döma efter utseendet.
Det är mer rätt och man ger alla en chans.

Jag  vet att jag går emot mig själv ibland.


Vet inte riktigt vad jag ville ha sagt men,
det var de tankarna som flög runt i mitt huvud.
Tillsammans med lite hemlig info.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0