godnatt kanske

Man tänker bäst på kvällen. Ja så är det faktiskt.
Egentligen borde man väl gå och lägga sig men
vem kan motstå att sitta och slöa framför datan?
Klockan är elva och jag har faktiskt lite ångest.
Över skolan och livet i sig. Jag vet inte vad jag ska göra om allt inte går som jag vill.
Har räknat poäng och kollat betyg.
För det är det enda som gäller.
Massa statistik om mig på ett papper.

Man borde kunna få bli vad man vill. 
Utan krav på höga betyg och sånt,
fast lite måste man kanske ha innanför pannbenet.

Jag vill inte se tillbaka och märka att jag valt fel.
Been there, done that.
Så nej, nu är det allvar.
Jag ska satsa 100% nu, och rycka upp mig.

Fan, man kanske t.o.m. ska börja träna. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0