jag har tråkigt

Jag kände att jag skulle skriva ner lite saker, är inte på världens bästa humör men.

10 saker jag hatar:

¤ Dryga brats som lever på pappas pengar
¤ Folk som super bort halva livet och jobbar i grillkiosken resterande delen
¤ POLITIK
¤ Djurplågare
¤ Matematik
¤ Plastfolie
¤ Gnälliga små snorungar som aldrig håller käft och aldrig slutar glo
¤ Madonna, Celine Dion etc.
¤ Gymnastiklektionerna i skolan
¤ Att vara svartsjuk

10 saker jag ska göra innan jag dör:

¤ Hoppa fallskärm
¤ Ha sex med en tjej
¤ Lära mig photoshop
¤ Besöka USA
¤ Tatuera hela armarna
¤ Ha tre hundar, en chihuahua, en chow-chow och en mops
¤ Flytta från Töreboda
¤ Öppna egen frisörsalong
¤ Plastikoperera mig
¤ Hångla med Johnny Depp

Det sistnämnda blir en utmaning HAH :D

Kommentarer
Postat av: Sofia

när du flyttar ifrån töreboda och bor med mig så kan du få ha sex med en tjej ;D

2008-04-24 @ 19:41:32
URL: http://sofisans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0