mm tandläkare

Varför får jag alltid de konstigaste tändlakarna? Idag hade jag nån kvinna från Polen eller nått, fattade inte något av vad hon sa så hon fick upprepa hela tiden, haha.
Min "vanliga" tandläkare är finsk, hon pratar också dålig svenska.
Han jag hade när jag var i Skövde använde ALDRIG (märk aldrig) handskar ._.
Bara nån äcklig handsprit, bleeh.

Och man måste ju älska bananlack.
BLEEH
Sitter fortfarande kvar och äcklar mig.
Tror jag ska borsta tänderna.

Mm jag peppar helgen iaf (:
PARTY + SIS

----------------------------------------------------------------------


Som den totala tönt jag är:

http://games.arantius.com/game.53.bubble+shooter.html

Haha, så kul ju :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0