mm

Jag har helt tappat perspektivet på saker. Jag vet inte hur jag ska göra.
Det var drygt jobbigt att masa sig till skolan idag kände jag men hade två viktiga prov som skulle göras.
Livet går vidare, även om man inte mår så himla bra.

Imorgon ska jag ta nya tag och ännu en kväll med min kära syster.
Vi förstår varandra så himla bra, jag vet inte vad jag hade gjort utan dig.

På onsdag åker vi och bröderna på shopping i Gbg, vilket säkerligen är behövligt.
Min kära bror måste ha fina kläder tills han slutar nian ju. Pojken litar endast på mig när det kommer till sånt.
Och jag behöver komma bort nu.

Jag vill flytta nu, nu, nu.

Kommentarer
Postat av: Malin

härligt Sandra :D

2008-04-29 @ 00:20:07
URL: http://xSNELHEST.blogg.se
Postat av: Sofia

Vi är inte som andra barn du och jag =)och det är inte våra bröder heller xD ska blir fett najs med Gitterborogo!

2008-04-29 @ 09:45:23
URL: http://sofisans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0