I don't need your sympathy

Veckan har gått fort, det är redan fredag imorgon igen. Har hunnit jobba ytterst lite, mest på grund av skolk för att jag är lat, men har även varit sjuk. Jag hatar att vara sjuk.
Jag missade en asbra konsert med Backyard Babies idag, för jag är klantig.
Det finns så mycket man ska hinna med. Mitt schema har varit fullbokat ända sen sommarlovet började.

Imorgon ska jag jobba, till 3, sen till Skövde för att flytta in mina saker i lägenheten. Sen kan jag åka hem och slappa lite, sen upp till Götet på lördag, stanna till söndag och sen hem igen. SEN till Skövde igen.

På måndag ska jag och Malin på 'utflykt'. Spännande eller hur?


Jag tänker sluta skriva tråkiga saker om mitt liv med. Jag börjar om någon dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0