i hela mitt liv har jag väntat

Malin åkte hem nyss. Hon har delat säng med mig hela natten, det var mysigt.
Det åskade rätt mycket nyss också, mina katter tyckte inte om det.

Söndag alltså, tråkiga söndag. Jag ska köra en halvtimme på träningscykeln sen, och duscha och antagligen städa lite. Söndag ftw. NOT
Men för övrigt så lyssnar jag på Kent, Kent är bra och jag blir glad av att lyssna på Kent.
KENT <3

-nu står du först på min lista, över folk som förtjänar ett öde värre än döden

Imorgon jobbar jag igen, men på tisdag kommer Mica hit. Jag längtar.
Förresten så ska jag fixa håret imorgon med, hoppas det går bra och mitt hår för en gång skull inte fuckar upp sig. Det ska bli rött, eller ja, lite rött i alla fall. Sen funderar jag på om jag vågar klippa lugg, gör jag det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0