honey, you're far better than the reviews

Nu är det alltså tisdag, eller om 5 minuter onsdag.
Hela min kropp värker, men jag bryr mig inte så mycket längre. Jag borde duscha, men det får nog bli imorgon, efter att jag har klippt grannens gräs. Jag hoppas att det inte regnar.

Jag är dålig på att läsa människor, vilket skulle vara bra att kunna.
När man misstar sig så känns det som en riktig bitch slap. Någon borde kanske läsa psykologi, eller dylikt.

Jag har varit upptagen i två veckor nu, non stop verkligen. Och nu är man inne på tredje veckan, lika fullbokad. Undra när man ska ha tid att köpa lite saker för flytten, och flytta först och främst.
Jag har ju redan en smörgåsgrill och kan koka nudlar rätt bra så jag ska nog överleva. Och helt seriöst, inget skämt people, så ska jag söka jobb sen. Antagligen på Willys, eller McDonalds. SKRATTA INTE, jag är fett serious här.


'när allt du byggt upp rasar under dina fötter, vänder du blicken uppåt och faller sönder'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0