i en bottenlös tristess

Nu är jag hemma, för en gångs skull. Men jag trivs med att vara borta, vara med folk jag gillar och bara slippa sitta här. Men det ska bli skönt att sova i min egen säng faktiskt.
I söndags var jag i Trollhättan och det var helt sjukt kul, var uppe till klockan 6 på morgonen. Sen drog vi ner till Göteborg för att träffa Mike en sväng i måndags.
Sen började jag jobba, men jag åkte till Lidköping efteråt.
Sammanfattning av igår:

spritpenna
pasta
sanning och konka
strippdans
negerdunk
galna människor
HUNKAR MED TUNGOR

Sjukt bra kväll/natt.
Jag behöver minst fyra veckor sommarlov till, jag kommer inte må bra annars.


ni gillar det

Kommentarer
Postat av: Mica

HAHA darin <3 honom har jag pappershånglat

2008-07-30 @ 21:59:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0