I gotta step up

Nu är jag helt slut. Har inte haft så här mycket att göra sen, ja jag vet inte när. Men nu den här veckan har jag INGET inplanerat. Så skönt.
Kom hem från Trollhättan för nån timme sen, var hemma hos Sofie och så där. Det var trevligt, men det hade ju inte behövt regna menar jag. Jag snodde nästan en av hennes hundar med, jag älskar dom <3

I alla fall (skriver man verkligen så?), blir det skönt med en dusch sen. Jag hoppas att vi har cola med, men det har vi aldrig.
Min kisse har små bebisar nu med, två stycken bollar som äter hela tiden. Hoppas de växer upp snabbt så man kan leka med dem och gosa. Förresten så döpte mamma den ena till Emo och jag döpte den andra till Elvin :)

Imorgon skulle jag egentligen ta min sista vaccination med jag glömde att hämta ut sprutan. Jag älskar mitt minne och hur stressad jag är hela tiden. Jag har magkatarr nu med.
Bara för det¨så ska jag äta havregrynsgröt till frukost imorgon. Nej nu ljög jag, har varit sugen på det jätte länge nu så därför ska jag koka egen ändå från scratch.

Hejdå nu ska jag göra te


kåt_brud_91 RING MIG!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0