POPULAR BITCHES

Idag är det torsdag, jag har inte gjort något vettigt alls.
Imorgon åker jag till Malin i Lidköping för att förbereda inför lördag. Vi ska se pokemon och baka kola (:

Sen är vi coola_brudar och drar på SVERIGES FETASTE FEST i HerrPenis trädgård på lördag. Det är VIP only.
Vi ska tälta, vilket skrämmer mig som har tältat endast två gånger i hela mitt liv. Jag finner det väldigt störande. Men det duger när man är full och trött antar jag.
På söndag är alla skabb och får för sig att vakna klockan 7 och åka hem.
Men jag åker hem till Niklas och leker istället, han ska tvinga mig att bada D:

Jag har så tråkigt just nu, och mazarinen jag åt nyss fick mig att må illa
FU

________________________________

Can't you see that you're smothering me
Holding too tightly afraid to lose control
Cause everything that you thought I would be
Has fallen apart right in front of you
(Caught in the undertow just caught in the undertow)
Every step that I take is another mistake to you
(Caught in the undertow just caught in the undertow)
And every second I waste is more than I can take

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0