under pressure

Jaha, klockan är bara 12 och jag har redan varit uppe i två timmar. Om en stund kommer sis hit, efterlängtat.
Jag flyttar snart in till henne, och ni ska hälsa på mig.

Eftersom hela mitt liv är datorn, speciellt Ec, så sitter jag här även fast det är sol ute. Lite lamt har det blivit sen dom tog bort våran älskade tråd :< Så nu hänger jag i alla töntiga forum istället.
Naken-tråden är iaf bäst, check it out.


Jag som skulle ta det lugnt hela veckan har dragit på mig massor att göra, som vanligt.
Idag: leka med sis
Imorgon: leka med Niklas
Fredag: party med Pussy
Lördag: kalas LOL om jag orkar
Söndag: leka med Sofie / eliten

Sen har jag lovat att jag ska jobba hos Eleonore nu med, börjar på tisdag.
Då är jag bara ledig onsdagar och helger ända fram till skolan börjar.
Ni älskar mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0