I'm back

Förlåt för att jag har varit lite off, men min dator langar fetaste viruset. Men nu äntligen så hänger Pånutts med hem och fixar det. Sofie hakar på och bara är snygg.
Sen så har jag absolut inget kvar att göra i skolan, vilket faktiskt är lite trist för då tvingar lärarna mig att antingen läsa bok eller lösa korsord. Hela dagarna.
Malin lämnar mig imorgon och sticker till Rhodos, fy fan jag är avis.

Imorgon så ska jag leka hela dagen med Sofie, wooh
Vi ska bara va coola och sånt ni vet (H)
Jag måste börja måla i mitt rum med, har plockat ut allt nu. Men på onsdag så tar nog jag, Sofie och kanske Pånutts tåget till Göteborg mhmm. Det var något jag skulle göra, men jag kommer inte på det.
HMM
Nu ska jag köpa något att äta, för i skolan serveras det tacogratäng ._.

image6
peanuts, or pånutts?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0