I'M THE ONE WHO'S SELLING YOU OUT

Ja än så länge har sommarlovet bara börjat men det är så sjukt härligt! Jag har haft så kul hela helgen verkligen.
I fredags drog jag en snabb packning och hoppade på tåget till Skövde för att sen ta bussen till Lidköping. Jag hamnade hos en nyvaken Emily och en sovande Sofie. Egntligen skulle vi dra till Götene men vi dissade fest och hängde hos Malin istället.
Det var grymt,godis, film och dator <3
Sen på lördag åkte vi till Gbg men missade att göra allt vi skulle, jag har ingen aning om vad vi gjorde istället men kul var det.
Egentligen skulle alla hem sen, men Kinsu och Slakis ville leka lite så man kunde inte tacka nej till pojkarna med hundvalpsögon.
Så vi gjorde stan, spelade sexiga tv-spel och allt möjligt. Jag fick för mig att jag skulle gunga med, som jag inte gjort på hur länge som helst. HEJ träningsvärk.
Det var kul i alla fall 8D

Idag fyller min papi 45, Grattis!
Fast det var inget stort pådrag här inte men så mycket mat att jag mådde illa.
Och ananaspaj!
Sen så fick han en fin GPS nu när han reser så mycket, men den fungerar inte, den vill verkligen att vi ska vara finska tror jag.

MEN det har varit en bra helg
och jag ser fram emot ett bra sommarlov
för jag ska bli bättre på att må bra.
Det är så tråkig och sitta hemma och deppa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0