METAL, SMÄRTA OCH WOWMOMENTS

Det består min helg av.
För i fredags åkte jag och syrran till Tidaholm för att införskaffa en sån där tatuering, ni vet. Helt pirriga och nervösa var vi, trodde det skulle göra sjukt ont när tatueraren började märka oss för livet.
Sofia var först, jag var nog mer nervös för hennes skull, hon har ingen hög smärtgräns direkt. Men när han hade gjort sitt på hennes nacke så var det ju inte så farligt. Så nu är hon stolt ägare av en kompasstjärna i nacken!

Jag stod på tur och var väldigt nervös måste jag erkänna, precis innan nålen nuddade min kropp. Det är svårt att förklara hur det känns, en slags brännande känsla nästan. Men det gjorde inte så ont som jag trodde att det skulle göra. Så jag genomled lite mer än en timme i stolen och komdärifrån med de finaste vingarna på ryggen. Jag är totalt överlycklig om jag ska vara ärlig!

Sjukt stressade efter detta så speedade vi på in till Skövde och åkte tåg till Göteborg. Metaltown drog ju igång samma dag. Vi såg ca 20 minuter av Bullet och lite av Monstermagnet sen drog vi vidare in till stan. Åt lite, var allmänt fula faktiskt. Gick på pub med, haha.
Men vi virrade runt lite i ghettot och hittade till slut lägenheten som min granne snällt lånade oss. Strange area so to speak.
På lördag sen så drog vi in till stan tidigt och handlade lite på rean.
Sen ut till Frihamnen igen, fick våra band, de konfiskerade paraplyet och hårsprayen, och sen in på området.
Det var en underbart bra dag/kväll/natt.
Vi hann se många bra band, men var där största dels för Nightwish och In Flames. Någon Freak Show hanns med också, sjukt häftig.
Nästan längst fram på Nightwish var GRYMT. Jag har lyssnat på dem sen jag var liten och nu äntligen var de här! Nya sångerskan Anneli är grymt bra, synd att hon inte sjunger opera som Tarja dock.

METALTOWN
värd helg som fan <3


Metal, eller vad?

Kommentarer
Postat av: Sizzle

OMGOMG <



ps. sångerskan heter anette ds.



höhö

2008-06-30 @ 15:10:26
URL: http://sofisans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0