YOU KNOW I FEEL IT NOW

Jag tänkte egentligen bara tacka Pontus och Sofie, för att ni finns och göra skoldagarna bättre. Igår muntrade de upp mig bara genom att vara där, och sen hänga med hem och pilla med datorn.
Idag så skulle vi varit coola festivalfolket, men det blåste lite mycket så vi struntade i tältet. Men vi var coola ändå, coola IV-barnen istället.
Det blåser rätt mycket ja, vilket jag tycker är ytterst onödigt.

Imorgon är det invigning på en ny häftig affär i Skövde, så man får väl kolla in den. Kommer inte ihåg vad den hette, men de säljer kläder och piercingsmycken osv.

Jag har äntligen sett The Phantom of the Opera med. Den är så fin, jag grät seriöst flera gånger. Det vore rätt häftigt att leva på 1700 eller 1800-talet. Jag vill med gå på maskerad, gå på teater och bli behandlad med respekt av alla män. Det vore nått antar jag.
The Phantom of the Opera och Pride and Prejudice är favoriter.
Sen så såg jag och Sofie Boondock Saints med, sjukt bra film. Den har liksom allt verkligen. Jag behöver investera i mer filmer känner jag.

                          
                                                                     två filmer värda att se.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0