YOU WANT TO BE DRESSED IN POETRY

Nu var det så här att Emily och Sofie räddade min fredag. Det var den bästa fredagen på länge, helt klart. Vi satt ett tag utanför Knock Out och tjuvlyssnade på musik. Och jag drack mitt vin.
Vin är en mycket bra sysselsättning :)
Senare gick vi vidare till småbåtshamnen, vilket var väldigt långt att gå tycker jag. Men där var det riktigt trevligt tills några idioter ville slåss, och då gick vi.
MEN vad jag vill säga var att det var så himla kul, fast jag var den enda som var lite dragen, och man träffade mycket nya människor. 
Jag lyckades faktiskt cykla hem till Emily sen, det var en riktig bedrift tycker jag. Sen så var det ju killen som ville ha med mig in i nån mörk skog, men jag tackade nej :)

Och minns jag rätt så har nog hela Lidköping snart sett min piercing. heh 


lek med mig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0