DARLING, YOU NEED TO BE NICER

Jag vaknade till åska förut, rätt niice.
Papi var sur för han kunde inte jobba(bygga staket)
och Mami tvingade på mig frukost.

Egentligen var det meningen att jag ska vara med på tjejkväll och partey, men jag tror jag bangar. Min mage är fortfarande upprörd över mina matvanor och den pallar nog verkligen inte någon öl.
Fast det vore rätt trevligt med shopping eller nått.
Eller bara prova massa kläder.

Jag har fått herpes med :o
Munherpes alltså, inte nått annat.
Det gör rätt ont, speciellt när man ska borsta tänderna :(


image3
kom hit och se film med mig?

Kommentarer
Postat av: sizzle

aeh, fast du vet sandra, munherpes kan man få av att suga för mkt peniz =)

2008-05-18 @ 13:13:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0