DILEMMA

Eftersom Metaltown är hur sega som helst att meddela när alla band ska spela så kollade jag upp deras hemsidor. Det är typ fyra-fem band som jag vill se, fast alla spelar inte samma dag vilket är DÅLIGT.
Jag har bara råd med en endagbiljett.

27 juni
Bullet for my Valentine, Sonic Syndicate

28 juni
Nightwish, In Flames

BAAAAAH! säger jag åt det.
Jag har ingen aning om vilken dag jag ska välja :(
Den 27:e ska jag dessutom tatuera mig, så då är det ganska stressigt att ta sig till Gbg.

Någon som vet när Killswitch Engage ska spela förresten?
PLEEEASE tell me.
Det kan lätt avgöra vilken dag jag ska gå.


Nu ska jag in till granne på grillning wooh.
Rätt nice för jag är hungrig för jag har bara ätit tre mackor idag.

Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0