KULLEN OCH BODA

Mhmm nu sitter jag mest här, i Emilys soffa. Min buss går om 1 ½ timme, hem och duscha.
Igår var mycket kul faktiskt, de var inte så hårda regler på alkoholen, man var bara tvungen att sitta ner och dricka, haha.
Men vakterna hällde ändå ut mitt vin, eller ja, en tredjedel av flaskan. Men jag kirrade cider sen.
Det var sjukt mycket folk, speciellt när Sugarplum Fairy spelade. Men Ragdoll var bäst, och Loving Chokes. Sen åkte vi innan TSOOL, fast de var vl inte så mycket att lyssna på antar jag.
Men det var kul, och gratis wooh.

Ikväll blir det spelning ute i Boda, fan jag måste ha tag i lite cash. Kom på att jag inte får studiebidrag förrän fredag. Jag som var helt säker på att det var på tisdag.
Men jag pallar nog inte så mycket fest ikväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0