ÖNSKAN

Ibland önskar man verkligen att man var så där liten igen. Man behövde inte göra några läxor, inte ta ansvar och bara springa runt och leka på sommaren.
När man åkte skridskor, lekte 'dunken' och köpte godis i gamla kiosken.

Ibland blir man bara så himla trött på att växa upp.
Så himla trött på kärlek, ansvar och skola.

Fast jag skulle ju aldrig sabba min chans att få ett vettigt jobb, som jag vet många gör. De skolkar, super och gör absolut ingenting. Kul för dom när dom hamnar i en korvkiosk för det inte har några meriter, för de gick inte ut skolan. DE är idioter enligt mig.
Jag vill ha jobb, jag vill ha ansvar.
Man kan ju liksom inte ha både och.

Nej jag ska inte tråka ut er mer, även om det inte är någon som läser.
Jag borde nog ta tag i något viktigt känns det som.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0