PRAKTIK IGEN

Imorgon ska jag äntligen tillbaka till min praktik efter ett uppehåll på tre veckor. Ska bli skönt, faktiskt otroligt kul att vara där.
Sen så ska Eleonore klippa mig nästa vecka, omg
Jag vet inte hur jag vill ha det.

Snart ska jag äntligen få fixa iordning mitt rum, som egentligen skulle blivit av för några månader sen. Men nu ska pappa bara sätta upp två hyllor i min brors rum och sen ska vi börja måla i mitt (:
mhmmmm i like it


Det känns helt ovärt att bara fylla 17 i år eftersom verkligen ALLA andra fyller 18.
Typ hej lämna mig hemma medans ni går ut och har kul, det gör inte mig något.
BAAAAH
17 är så värdelöst.


image2
FUCK YOU säger jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0