SOMMAR

Ja fattar inte att man kan må så bra som man gör när man åker hem till sis i Skövde.
Helt klart bäst.

Eftersom vi båda var lediga idag så bestämde vi oss för att va ute lite i solen och ragga lumpare! Helt sjukt kul äre, dom är så glada?
Dom har väl inte fått sig nått på ett tag, är väl det haha
Ja vi låg precis brevid vägen och solade och åt kakor :D
Sofia, Anne,Alex och jag, vi blev riktigt populära? omg
Vi blev inbjudna till Bogrens (Y)
Fast nej tack, haha

Men imorgon blir det grillning,
nånstans ute på stan. Mycket spännande.
Och bara för att min KÄRA syster ska ha killbesök får jag slagga nån annanstans!
Har ni hört! haha nej det är klart hon ska få penitz :o

Kommentarer
Postat av: SIZZLE

ja, GE MIG PENITZ FFS!

2008-05-09 @ 13:10:52
URL: http://sofisans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0