VIRUS

Snacka om att kicka ass ute i Boda! WINTERDAWN spelar så man får ont i öronen, men det är braaaa.
Vi hoppade och sjöng med, i högklackat mhmm.
Sen var jag rätt sugen på efterfest, men dissade den, blir ju inte mycket till fest med fyra personer.
Det andra bandet var rätt bra det med, kommer inte ihåg vad de hette men. Gubbkex-sångaren <3

Annars är det rätt kul att jag har fetaste viruset på datorn.
Ingenting funkar som det ska och pappa installerade något nytt virusskydd men det är dyng dåligt. Så ja, ursäkta min stavning ibland, tangentbordet funkar typ inte.
BAAAAH
Jag blir så trött på tekniken ibland.

Sandra har faktiskt inget kvar att göra i skolan :D
Jag är klar med allt!
Så nu är det bara skolavslutningen kvar, wooh
Jag har ingen student att gå på :o Jag får väl kolla på min bror som slutar högstadiet, haha

image5
bara så att alla vet (:

Kommentarer
Postat av: sizzle

winterdawn, högklackat & gubbkex

2008-05-26 @ 20:33:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0